Dag 26 Yosemite
29 juli 2015 - Yosemite Valley, Verenigde Staten
Vandaag een korte wandeling naar Mirrorlake, je raadt het al, de berg wordt in het meer weerspiegeld. Daar aangekomen, de schoenen uit en heerlijk naar de overkant gewandeld. We voelen de benen nog van gisteren, terug in Curry Village besluiten we om de zwemspullen te pakken en een plekje aan de rivier re zoeken. Het is erg druk onderweg en we keren om, vlakbij zit de camping "Housekeeping"en die ligt aan het water....dus gaan we daar naar toe. Nick, Demi en Jack gaan er direct in, ik maak
Uiteraard de foto's en als ik berichten krijg dat het koud is....wacht ik nog even.
Als het erg heet wordt vraag ik of Nick meegaat " alleen als je echt gaat zwemmen" krijg ik als antwoord. Het valt hem nog tegen als ik het echt doe, Nick gaat mee. Voor de plaatjes ga ik nog een keer met Demi, heerlijk afgekoeld vandaag. Bij de camping zien we ook een laundry, dus vanavond nog even terug gegaan met een zak was. Net een bakkie thee gedaan en het blog bijgewerkt, nu tijd voor de douche en het bed in. Morgen rijden we naar San Francisco.


Heel veel plezier in San Francisco, onze startpunt. Het zit er voor helaas al weer op, wij vliegen morgen terug. Geniet van de laatste week, wat een land! Ik vond het hartstikke leuk om elkaars reisblog te lezen.Nogmaals bedankt voor de vele tips, wehebben er veel van opgevolgd.
Groetjes,
Stan, Ina, Bas, Auke en Yoomi